Кваліфікаційні роботи студентів
Бобирєв Максим Сергійович Можливості використання штучного інтелекту на уроках інформатики в 10-11 класах
Вачіль Ігор Васильович Особливості вивчення теми "інформаційні технології в суспільстві" в 10-11 класах ЗЗСО
Гавриленко Владислав Михайлович Профорієнтаційна робота вчителя на уроках інформатики
Глазько Віталій Сергійович Stem-технології та їх використання в освітньому процесі ЗЗСО
Гуаньюнь Мяо Особливості застосування різних форм організації навчання на уроках інформатики
Діденко Павло Юрійович Розвиток логічного мислення учнів старших класів при навчанні програмуванню
Дунін Володимир Олександрович Використання творчих завдань в навчанні комп'ютерної графіки учнів 10-11 класів
Каєта Вячеслав Іванович Методичні особливості розвивального навчання в освітньому процесі інформатики учнів старшої школи
Коваленко Роман Юрійович Методичні особливості використання методів інтерактивного навчання інформатики учнів 10-11 класів
Костенко Організація діагностування результатів навчання інформатики учнів 10-11 класів в умовах дистанційного навчання
Литовченко Денис Олександрович Розвиток культури спілкування в мережі учнів старших класів
Марков Ростислав Владиславович Методичні особливості розробки та впровадження системи тестових завдань при вивченні інформатики в 10-11 класах
Марченко Богдан Розвиток візуального мислення учнів на уроках інформатики в 10-11 класах
Марченко Валерій Валерійович Розвиток обчислювального мислення учнів на уроках інформатики
Мельников Іван Вікторович Розвиток творчого мислення учнів при вивченні програмування в ЗЗСО
Парфило Костянтин Миколайович Особливості використання платформи для індивідуального навчання учнів ЗЗСО
Плечій Ярослав Олександрович Розвиток креативних здібностей учнів при вивченні інформатики
Пушкар Артем Анатолійович Використання штучного інтелекту на уроках інформатики
Резонтова Юлія Володимирівна Освітні втрати і розриви знань з інформатики учнів ЗЗСО
Рубець Артем Іванович Особливості вивчення теми «Мова програмування та структура даних» у профільній школі
Харченко Руслана Валеріївна Розвиток творчих здібностей учнів старших класів при вивченні вибіркового модуля «Графічний дизайн»
Хрокало Олег Олексійович Методичні особливості навчання об'єктно-орієнтованого програмування на Python учнів старших класів
Чень Чжанвень Особливості розроблення і використання візуалізованих завдань на уроках інформатики у 10-11 класах
Шабалдас Олексій Сергійович Методичні особливості організації роботи з невстигаючими учнями з інформатики у старших класах в умовах змішаного навчання
Бодарєва Є. ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Глушко І. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООЦІНЮВАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Гонтар О. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВЕБКВЕСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ
Гриненко О. ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Дяченко К. STEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ І МАТЕМАТИКИ
Козолуп О. ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ В НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ
Коровай А. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГІГІЄНИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Коровай В. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ВИЯВЛЯТИ ФЕЙКИ В УМОВАХ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ
Лахно В. АНАЛІЗ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗЗСО
Мар’єнков Д. РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЇ
Мірошніченко В. ВИВЧЕННЯ ОСНОВ РОБОТОТЕХНІКИ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Міщенко А. АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ І МЕРЕЖЕВИХ ЗАСОБІВ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
Ніколаєнко В. STEАM-ПРОЄКТ ЯК ЗАСІБ НЕФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Стрілець Ж. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ІТ
Чечіль Т. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Шкурко А. КОМПЕТЕНТНІСТНІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 10-11 КЛАСІВ
Богославський С. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ WEB-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Вода А. НОРМАТИВНА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
Медведєв М. КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЙОГО ВІЗУАЛЬНЕ НАПОВНЕННЯ
Нищета М. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНФОРМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Трофімов О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СВІДОМОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАТИКИ УЧИТЕЛЯМИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Шершень О. ВИВЧЕННЯ 3D-ГРАФІКИ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Шумейко В. АВТОРСЬКІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
Щепотін Я. Є. РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ
Велитченко В.С. (2021). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХМАРНИХ СХОВИЩ ДАНИХ В СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Дузь В.І. (2021). ОСОБЛИВОСТI ПIДГОТОВКИ УЧНIВ ДО ВИКОНАННЯ ОЛIМПIАДНИХ ЗАВДАНЬ З ВЕБ-ДИЗАЙНУ
Єлек Д.Ю. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ У ШКІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Лантух І.М. (2021). ВИВЧЕННЯ РЕДАКТОРІВ РАСТРОВОЇ ГРАФІКИ НА ГУРТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНФОРМАТИКИ
Момот Р.А. (2021). НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОМУ МОДЕЛЮВАННЮ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Носаченко Д.С. (2021). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ НА ОЛІМПІАДАХ З ПРОГРАМУВАННЯ
Сасіна Ю.О. (2021). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
Троценко Д.Ю. (2021). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ КАРАНТИННОГО НАВЧАННЯ
Хоменко Є.В. (2021). СОЦІАЛЬНІ СЕРВІСИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Чеснов А.Д. (2021). ВИВЧЕННЯ ГЕОСЕРВІСІВ ТА GPS НАВІГАЦІЇ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ З ІНФОРМАТИКИ
Чурок С.А. (2021). ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР В НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ