Кваліфікаційні роботи студентів
Бодарєва Є. ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Глушко І. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООЦІНЮВАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Гонтар О. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВЕБКВЕСТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНФОРМАТИКИ
Гриненко О. ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Дяченко К. STEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ І МАТЕМАТИКИ
Козолуп О. ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСВІТНІ ТРАЄКТОРІЇ В НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ
Коровай А. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГІГІЄНИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Коровай В. ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ВИЯВЛЯТИ ФЕЙКИ В УМОВАХ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ
Лахно В. АНАЛІЗ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗЗСО
Мар’єнков Д. РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЯ ВЕБТЕХНОЛОГІЇ
Мірошніченко В. ВИВЧЕННЯ ОСНОВ РОБОТОТЕХНІКИ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Міщенко А. АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ І МЕРЕЖЕВИХ ЗАСОБІВ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
Ніколаєнко В. STEАM-ПРОЄКТ ЯК ЗАСІБ НЕФОРМАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Стрілець Ж. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОМАЛЬНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ІТ
Чечіль Т. РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Шкурко А. КОМПЕТЕНТНІСТНІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 10-11 КЛАСІВ
Богославський С. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ WEB-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Вода А. НОРМАТИВНА БАЗА ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
Медведєв М. КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ЙОГО ВІЗУАЛЬНЕ НАПОВНЕННЯ
Нищета М. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА З ІНФОРМАТИКИ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Трофімов О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СВІДОМОГО ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАТИКИ УЧИТЕЛЯМИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Шершень О. ВИВЧЕННЯ 3D-ГРАФІКИ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Шумейко В. АВТОРСЬКІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
Щепотін Я. Є. РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ
Велитченко В.С. (2021). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХМАРНИХ СХОВИЩ ДАНИХ В СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Дузь В.І. (2021). ОСОБЛИВОСТI ПIДГОТОВКИ УЧНIВ ДО ВИКОНАННЯ ОЛIМПIАДНИХ ЗАВДАНЬ З ВЕБ-ДИЗАЙНУ
Єлек Д.Ю. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ У ШКІЛЬНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Лантух І.М. (2021). ВИВЧЕННЯ РЕДАКТОРІВ РАСТРОВОЇ ГРАФІКИ НА ГУРТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНФОРМАТИКИ
Момот Р.А. (2021). НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОМУ МОДЕЛЮВАННЮ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Носаченко Д.С. (2021). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ НА ОЛІМПІАДАХ З ПРОГРАМУВАННЯ
Сасіна Ю.О. (2021). МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ ВІЗУАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
Троценко Д.Ю. (2021). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ КАРАНТИННОГО НАВЧАННЯ
Хоменко Є.В. (2021). СОЦІАЛЬНІ СЕРВІСИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Чеснов А.Д. (2021). ВИВЧЕННЯ ГЕОСЕРВІСІВ ТА GPS НАВІГАЦІЇ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ З ІНФОРМАТИКИ
Чурок С.А. (2021). ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР В НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ