Науковий фаховий журнал «Фізико-математична освіта»
Науковий журнал «Фізико-математична освіта» затверджено як фахове наукове видання категорії «Б» у галузі педагогічних наук (спеціальності: 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика, фізика, інформатика), 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті; спеціальності: 011 Освітні педагогічні науки, 014 Середня освіта, 015 Професійна освіта) (наказ МОН України № 1412 від 18.12.2018 р.).
Журнал представлено у наукометричних базах даних, репозитаріях та пошукових системах, зокрема, у Index Copernicus, DOAJ та Google Академії.
Науковий журнал виходить із періодичністю 5-6 разів на рік.
Редакція журналу запрошує до публікації статей науковців, які займаються проблемами освіти, теорії і методики навчання (фізика, математика, інформатика, технології), теорії і практики професійної освіти, використання цифрових технології в освіті.
Вимоги до оформлення і шаблон можна знайти за посиланням ( https://fmo-journal.org/index.php/fmo/submissionguide).
Веб-сайт: https://fmo-journal.org/
Е-mail: fmo-journal@fizmatsspu.sumy.ua
ЗАВАНТАЖИТИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
| English |
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, лабораторія змісту та методів навчання математики, фізики та інформатики видає збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти», який включено до переліку наукових фахових видань України відповідно до наказу МОН № 1604 від 22.12.16 року.
Збірник наукових праць «Актуальні питання природничо-математичної освіти» (ISSN: 2519-2361) включено до Переліку наукових фахових видань України (Категорія «Б») відповідно до наказу МОН № 1471 від 26.11.2020 року. Збірник «Актуальні питання природничо-математичної освіти (ISSN: 2519-2361)» індексується у базах Google Scholar та Index Copernicus. Значення показника Index Copernicus Value (ICV).
ICV 2020 = 84.67
ICV 2019 = 80.39
ICV 2018 = 64.79
Кожній статті журналу присвоюється DOI – міжнародний цифровий ідентифікатор об’єкта (ЦІО), англ. Digital object identifier (DOI) – серійний номер, що використовується для постійної та унікальної ідентифікації об’єктів будь-якого типу. DOI використовується для «сталої ідентифікації зразків інтелектуальної власності в цифровій мережі та асоціювання структурованих даних в розширюваний спосіб»).
10 жовтня 2022 року науковий журнал «Освіта. Інноватика. Практика», який випускається Лабораторією використання ІТ в освіті (кафедра інформатики СумДПУ імені А.С.Макаренка), отримав статус фахового видання категорії «Б» за спеціальностями: 011 Освітні, педагогічні науки; 013 Початкова освіта; 014 Середня освіта; 015 Професійна освіта; 016 Спеціальна освіта; 017 Фізична культура і спорт (Наказ МОН № 894 від 10 жовтня 2022 р.).
Запрошуємо до публікації своїх напрацювань науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів, магістрантів та студентів!
З журналом можна ознайомитися на сайті: https://oip-journal.org/
Рік заснування – 2021 р.
Періодичність видання – 6 разів на рік.
Фахова реєстрація (категорія «Б»): Наказ МОН України від 06 червня 2022 року № 530 (Додаток 2)
Галузь знань: економічні.
Спеціальності: 051 – Економіка; 071 – Облік і оподаткування; 072 – Фінанси, банківська справа та страхування; 073 – Менеджмент; 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність; 292 – Міжнародні економічні відносини.
ISSN електронної версії журналу: 2786-541X
Метою журналу є прагнення об’єднати науковців, створюючи наукове середовище дослідників та практиків для підтримки проектів та обміну досвідом з актуальних питань сучасності. Ключовою метою є висвітлення різних аспектів формування та використання знань та досліджень в галузях цифрової економіки та економічної безпеки суспільства, держави, людей.
Веб-сайт: http://dees.iei.od.ua