В рамках роботи Зимової наукової школи для аспірантів було проведено тренінг "Як презентувати власні наукові здобутки". Аспіранти в інтерактивному режимі мали можливість дізнатися про особливості представлення\ поширення наукових результатів як у віртуальному просторі, так і у форматі офлайн на різноманітних наукових заходах іншого формату (конференції, семінари, круглі столи, мітапи тощо). Тренінг проведено Оленою Семеніхіною (д.пед.н., проф., зав.каф. інформатики). Родзинкою тренінгу була демонстрація тих презентацій, які не варто робити і виносити на широкий загал, зокрема, на передзахист і захист власної дисертації.
11 лютого 2022 року продовжила роботу Зимова наукова школа для аспірантів. У цей день аспірантів орієнтували на грантові проєкти: першим видом активності стала інтерактивна лекція від гостьового лектора - кандидата історичних наук, директора Установи «Агенція регіонального розвитку сумської області Григорія Старікова на тему "Впровадження державно-регіональної політики: здобутки і виклики на прикладі Сумської області", яку продовжив доктор економічних наук Віталій Омельяненко з майстер-класом «Базові кейси грантрайтингу». Аспіранти дізналися про особливості фінансування проєктів, у т.ч. освітніх і наукових, а також про особливості заповнення заявок на участь у таких проєктах. Головним для аспірантів спеціальності 015 Професійна освіта (цифрові технології) став висновок про те, що важливими для виграшу є інноваційність, критичне мислення та усвідомлення методології вирішення проблеми, яка фіксується у грантовій заявці.
В рамках Зимової наукової школи для аспірантів (10.02.2022) відбулася лекція (майстер-клас) «Міжнародні наукометричні бази даних: ефективне користування» від Людмили Загоруйко, кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри іноземних мов економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Аспіранти спеціальності 015 Професійна освіта (цифрові технології) познайомилися з особливостями роботи в найпоширеніших наукометричних базах Scopus і Web of Science, навчилися за ключовими словами здійснювати пошук публікацій, що дотичні до проблематики їхніх досліджень, в інтерактивному режимі мали можливість перевірити включеність до цих баз окремих видань та знайти профілі власних наукових керівників.
10 лютого 2022 року розпочала роботу зимова наукова школа для аспірантів нашого університету. Здобувачі вищої освіти третього, освітньо-наукового, рівня спеціальності 015 Професійна освіта (цифрові технології) брали участь у вебінарах, тренінгах і майстер-класах від провідних викладачів нашого університету. У цей день розглядалися вимоги до докторів філософії як суб’єктів дослідницької діяльності(лектор - д.п.н., професор Марина Бойченко), відбувся тренінг з тайм-менеджменту (тренер - к.п.н., доцент Ірина Чистякова) і майстер-клас «The main characteristics of Academic Writing» (к.п.н., доцент Жанна Чернякова). Аспіранти розвивали власні комунікативні навички діалогового спілкування, у т.ч. англійською мовою, а також мали можливість пройти опитування щодо їхньої готовності до дослідницької діяльності.
26 січня 2022 року Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка урочисто привітав з отриманням дипломів магістра випускників Фізико-математичного факультету.
Захід розпочався з привітального слова першого проректора Університету Пшеничної Любов Василівни. Також, до вітальних слів приєдналися декан фізико-математичного факультету Каленик Михайло Вікторович, заступниця декана Дегтярьова Неля Валентинівна, завідувачка кафедри бізнес-економіки та адміністрування Божкова Вікторія Вікторівна. На заході були присутні викладачі та студенти факультету.
Від імені викладацького складу фізико-математичного факультету щиро вітаємо Вас з успішним завершенням навчання. Сьогодні знаменна, визначна дата у Вашому житті. Ви стали фахівцями своєї справи, впевнено крокуєте у професійне життя!
Сьогоднішній день – це свято всього колективу факультету та гарний привід висловити щирі слова вдячності викладачам та співробітникам за плідну, творчу роботу з підготовки висококваліфікованих фахівців з фізики, математики, інформатики, економіки, публічного управління та адміністрування.
Перед Вами відкрилися тисячі доріг, але кожен з вас обере свій особистий життєвий шлях. Прямуйте по ньому твердо і впевнено, а успішно розпочати професійну діяльність Вам допоможуть знання, уміння та навички, отримані у стінах нашого Університету.
У практичній діяльності Ви завжди можете розраховувати на підтримку та допомогу з боку керівництва та викладачів ФІЗМАТУ, ми готові сприяти вашій науковій діяльності, будемо раді бачити вас у стінах «Аlma Mater». У свою чергу сподіваємося на Вашу активну участь у подальшому розвитку співпраці закладу з тими установами, в яких ви влаштуєтесь, розраховуємо на сприяння покращанню умов для навчальної та наукової діяльності.
Сьогодні з гордістю ми можемо називати вас колегами, фахівцями своєї справи. Ми вже не називаємо вас дітьми – ви дорослі, впевнені в собі, мужні люди, здатні приймати самостійні рішення і вирішувати свою подальшу долю. Вона розпише ваше життя по-своєму, та знайте, що важливо в цьому житті залишатися людиною, пам’ятати своє коріння, своїх батьків, своїх наставників, не забувати тих, хто пліч-о-пліч допомагав вам у тривожні хвилини життя стати, у першу чергу, особистістю. Пам’ятайте своїх викладачів, які провели вас тернистим шляхом в країну професійних знань і навичок.
Бажаю всім здоров’я, щастя, наснаги, нових творчих звершень, мудрих рішень і дій, високих професійних досягнень, впевненості у своїх силах та кар’єрного зростання!
27 січня 2022 року кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математики, фізики та методик їх навчання Юрій В’ячеславович Хворостіна для вчителів математики та учнів з восьми громад Сумського та однієї громади Охтирського районів провів семінар-практикум «Особливості підготовки до ЗНО-2022 з математики».
У ході семінару лектор ознайомив учнів з способами розв’язання рівнянь різних видів з параметрами. Поряд з цим Ю.В. Хворостіна провів профорієнтаційну роботу та розповів про особливості вступу на спеціальності фізико-математичного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.
PortaOne Education Center відкриває 20-й, ювілейний набір на стажування Become a Developer!
Що це за програма
Тримісячна програма стажування, за підсумками якої успішні випускники отримають запрошення на позицію розробника.
Проходить в форматі офіційного працевлаштування на півставки - ви зможете поєднувати її з основною роботою чи навчанням.
Для кого вона
Для всіх, хто хотів би розвиватися як розробник програмного
забезпечення в продуктовій IT-компанії під керівництвом досвідченого
ментора. Підійде, якщо ви студент старших курсів / випускник профільних
спеціальностей або у вас вже є досвід програмування.
Що дає программа
Можливість досконально вивчити сучасні підходи до розробки програмного забезпечення (Agile-розробка, git, gerrit, Docker-контейнери та ін.);
Шанс сформувати і розвинути навички необхідні для успішної кар'єри в розробці;
Практичний досвід розробки в реальних (або максимально наближених до реальних) проектах під керівництвом досвідчених наставників.
Стажування в дистанційному режимі, орієнтуйтеся, що в день доведеться витрачати від 4 годин - в тому числі, в робочий час.
Щоб подати заявку, заповніть анкету тут - https://www.google.com/url?q=https://education.portaone.com/become-a-developer/&source=gmail&ust=1643270616574000&usg=AOvVaw0wXpn2HDAQ3PQnurwLXiDG">https://education.portaone.
Прийом заяв вже відкритий і триватиме до 30 січня включно (не відкладайте на останній момент!). Далі, 1-3 лютого - тестування і співбесіди в форматі Zoom-інтерв'ю. Старт програми - 8 лютого 2022р.
Вам прийде лінка на тестове завдання - робити його необов'язково, але воно значно збільшить ваші шанси на успішне проходження співбесіди. Може, це і є шанс, якого ви чекали?
https://www.google.com/url?q=https://telegra.ph/file/f6f9ac93afd60ff59c51a.jpg&source=gmail&ust=1643270616574000&usg=AOvVaw2ki6okirNvE6mxhDxtEhjL">Деталі щодо участі у програмі Become a Developer.
1. В який саме проект будуть залучені учасники?
Наразі відповісти неможливо, адже проект підбирається з урахуванням знань, можливостей та інтересів учасників конкретного набору. Тобто якщо ви володієте Java, C#, C++, проект скоріш за все буде пов'язаний із мережевими технологіями, якщо ви знаєте “мови фронтенда” - це може бути веб-застосунок. Усі завдання реальні, цікаві та корисні, і в будь-якому разі стануть вагомим експірієнсом.
Для прикладу наведемо декілька минулорічних проектів: реалізація IM серверу, сервер тайм трекінгу, система відображення навантаження та планів відділу, система автоматичної перевірки налаштувань серверу IP телефонії.
2. Як це виглядає в реальності?
Наголосимо, що це не навчання. Групі пропонується проект, який ви маєте виконати від початку і до кінця - requirement, solution design, decomposition, coding, testing, release. Це якщо коротенько :) Все відбувається під керівництвом ментора, який щоденно аналізує ваші кроки і дає свої рекомендації.
3. Формат стажування?
Це офіційне працевлаштування, щось на зразок випробувального терміну. В разі успішного закінчення програми, вам запропонують працевлаштування на постійній основі. Можлива дистанційна робота. Обладнання при необхідності предоставляємо.
4. Яка кількість учасників? Та взагалі які шанси потрапити у програму та працевлаштуватись в подальшому?
Ми не маємо жорстких рамок щодо кількості, розглядаємо необмежену кількість заяв.
Як показує практика, в результаті стажування офер отримує приблизно 30%, іноді - 50%. Дуже багато залежить від вашої наполегливості і старанності. Важливо продемонструвати не лише знання, а саме прогрес, швидкість і якість професійного росту.
В рамках тижня співпраці з Асоціацією турецьких університетів було проведено низку інтернаціональних заходів, серед яких лекція, прочитана президентом Асоціації турецьких університетів проф. Д.Рамазаном, на тему "COVID-19 and digital educational technology". Лекція читалася англійською мовою. Аспіранти (спеціальність 015) та магістранти (спеціальність 014) мали змогу долучитися до міжнародного наукового середовища і дізнатися про особливості організації карантинного навчання в університетах Туреччини.
- Інтернаціоналізація освітньої діяльності аспірантів спеціальності 015 Професійна освіта (цифрові технології)
- Інтернаціоналізація освітніх програм: стажування за програмою "New vistas of teaching: international approach"
- ФАНДРЕЙЗИНГ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
- Кращий студент-аналітик