Новини

Інтернаціоналізація освітньої діяльності аспірантів спеціальності 015 Професійна освіта (цифрові технології)

Початок календарного року співпав із міжнародними заходами, які проводилися в рамках підписання договору про співпрацю з Асоціацією турецьких університетів (м.Стамбул). Для аспірантів Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка було проведено вебінар на тему " Modern challenges in higher education", на якому молоді науковці СумДПУ імені А.С.Макаренка, ЧНТУ, Універистету Мальтепе (Стамбул, Турція), Університету Єні Юзила (Стамбул, Турція) ділилися досвідом про особливості навчання на програмах PhD за галузями "Освіта", "Біологія", "Економіка". 

foto 2 035fe

Інтернаціоналізація освітніх програм: стажування за програмою "New vistas of teaching: international approach"

На початку навчального року розпочато практики закордонного стажування викладачів кафедри інформатики. Так, з 12 по 18 січня 2021 року за  програмою "New vistas of teaching: international approach" на базі турецьких освітніх установ проходила підвищення кваліфікації О.Семеніхіна, яка є членом групи розробників кількох освітньо-професійних (014 Середня освіта (інформатика) рівнів вищої освіти "бакалавр" і "магістр"; 122 Комп'ютерні науки рівня вищої освіти "бакалавр") та освітньо-наукової  (015 Професійна освіта (цифрові технології)) програм. За програмою стажування виконувалася проєктна робота на тему "Contemporary European practices in computer science training". Результати стажування планується імплементувати в освітні програми з метою їх удосконалення.
foto 1 5dc33

ФАНДРЕЙЗИНГ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД

Викладачі кафедри математики, фізики та методик їх викладання Каленик М.В, Чашечникова О.С., Одінцова О.О., Хворостіна Ю.В. з 06.11.2021 по 12.12.2021 пройшли Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників Польща – Україна.

За результатами стажування викладачами кафедри був розроблений та успішно захищений проект «Освітній хаб інформаційно-комунікаційних технологій», який за результатами голосування більше ніж 450 представників різних закладів вищої освіти України та Польщі зайняв 1 місце і був визнаний кращим проектом. У розробці проєкту під керівництвом Каленика М.В. приймали участь 37 співробітників закладів освіти, серед яких представники 21 закладу України та представник Економічного університету у Катовіцах, Польща.

Слід зазначити, що серед усіх представлених проектів перші два місця посіли проекти під керівництвом викладачів Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, а саме: «Інноваційний LINGUA HUB у ЗВО» (викладачі факультету іноземної та слов’янської філології) та «Освітній хаб інформаційно-комунікаційних технологій» (викладачі фізико-математичного факультету).

Screenshot 2 c15b3

Kalenyk Mykhailo 84aaf

Chashechnikova Olga 4f1f3

Odintsova Oksana 884e1

Khvorostina Yuri e352b

Кращий студент-аналітик

Здобувачка спеціальності "Економіка" Анастасія Вода визнана кращим студентом-аналітиком СумДПУ імені А.С. Макаренка. Кафедра бізнес-економіки та адміністрування вітає переможницю та бажає їй подальших звершень!

izobrazhenie viber 2021 12 22 11 29 37 3af4c

image 0b3d7

 

Відкрита зустріч з експертною групою: ЄДЕБО 24404 Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, ОП «Комп`ютерні науки»

Відкрита зустріч з експертною групою: ЄДЕБО 24404 Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, ОП «Комп`ютерні науки» 
Час: 22 грудня 2021, 9 година: 30 хвилин  - 10 година: 30 хвилин 
Підключитись до конференції: https://us02web.zoom.us/j/82325764944?pwd=RnVuMlJPQ3hxKzRLajg4bjYxWEVsdz09 
Ідентифікатор конференції: 823 2576 4944
Пароль: 122

Увага! Опитування для студентів кафедри інформатики!

Шановні здобувачі вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика), 122 Комп’ютерні науки та 015 Професійна освіта (Цифрові технології)!

Просимо взяти участь в онлайн-опитуванні щодо якості освіти та дотримання академічної доброчесності.

Опитування студентів щодо якості освіти: https://docs.google.com/forms/d/1MP2YCzopDggCCX3x01y_lzO4saWVrqsKadN6SyZriuc

Опитування студентів щодо дотримання академічної доброчесності: https://docs.google.com/forms/d/1NUeo1hsFb5rKCxXnsHEOyAEQzrxBbGz9x6YX2HiCW5Q

Опитування анонімне, тому розраховуємо на вашу відвертість.

На фізико-математичному факультеті відкрили сучасну фізичну лабораторію SMART Hub

Відповідаючи на глобальні виклики цифрової трансформації та ключові наукові й технологічні тенденції, одним з пріоритетних напрямів розвитку усіх країн світу стає STEM-освіта (наука, технології, інженерія і математика). Сьогодні у світі велику увагу приділяють вивченню математики та інженерії. Тому відповідність змісту навчання суспільно-економічним запитам держави має бути основою нової філософії природничо-математичної освіти.

З огляду на це в Сумському державному педагогічному університеті на фізико-математичному факультеті створено сучасну лабораторію SMART Hub, використання якої спрямовано на підвищення якості освіти студентів, аспірантів, проведення наукових досліджень молодих вчених, аспірантів та докторантів. Урочисте відкриття відбулось напередодні святкування 97 річниці СумДПУ імені А.С. Макаренка. У заході взяли участь ректорат університету, представники кафедр. З устаткуванням лабораторії та його призначенням ознайомив декан фізико-математичного факультету Каленик Михайло Вікторович.

Лабораторія оснащена таким сучасним обладнанням:

  • комплекти шкільного лабораторного та демонстраційного обладнання німецької фірми PFYWE з механіки, молекулярної фізики, оптики, електродинаміки;
  • цифрові вимірювальні комп'ютерні комплекси Vernier;
  • засоби мультимедіа (телевізор 65’’, комп’ютер, ноутбуки, 3D принтер, документ-камера).

Дане обладнання буде інтегровано в освітній процес та науково-дослідну роботу, сприятиме розвитку практичного досвіду у створенні та демонстрації моделей, розвитку творчих здібностей, просторового уявлення та практичних навичок у створенні та використанні експериментальних зразків тіл, фігур та графіків, прототипів та макетів виробів, просторових моделей тощо. Обладнання дозволить проводити експериментальні дослідження, а також транслювати в реальному часі у масштабованому форматі документи, 3D об'єкти, досліди або явища, що відбуваються в горизонтальній площині, покази приладів із дрібними шкалами, вести фотографування, відеозапис, сканування та коментування, перегляд об’єктів, документів, процесів та явищ, проводити та супроводжувати наукові онлайн конференції та семінари, лекції та лабораторно-практичні заняття.

Обладнання лабораторії SMART Hub повністю відповідає зазначеному у Наказі МОН України №574/29.04.2020 "Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій".

Працівниками кафедри математики, фізики та методик їх навчання розробляються й оновлюються програми навчальних дисциплін з використанням зазначеного обладнання. Студенти 2-го року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Фізика) освітнього рівня «Магістр» перевірили в дії обладнання під час вивчення курсу «Експериментальна база шкільного курсу фізики».

photo 2021 12 17 12 57 51 6e0d3

photo 2021 12 17 12 57 34 44193

photo 2021 12 17 12 57 35 62bb5

photo 2021 12 17 12 57 38 b2512

photo 2021 12 17 12 57 40 492a4

photo 2021 12 17 12 57 41 d05af

photo 2021 12 17 12 57 43 2 5ece8

photo 2021 12 17 12 57 43 3 eb682

photo 2021 12 17 12 57 43 798fd

photo 2021 12 17 12 57 44 ddaa8

photo 2021 12 17 12 57 46 136b6

photo 2021 12 17 12 57 47 9c2ce

photo 2021 12 17 12 57 48 58b69

photo 2021 12 17 12 57 50 3d00e

photo 2021 12 17 12 57 51 6e0d3

photo 2021 12 17 12 57 54 b2ab6

photo 2021 12 17 12 58 00 708ed

photo 2021 12 17 12 57 33 bd574

Практикум для молодих науковців від професіоналів

В рамках роботи  міжнародної науково-практичної конференції  "Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця" (грудень 2021) відбувся практикум для молодих науковців "Шляхи формування чат-етикету" від кандидата педагогічних наук,  вчителя-методиста, голови циклової комісії бухобліку, фінансів та інформаційних технологій (Сумський коледж економіки і торгівлі) Юлії Руденко щодо організації, проведення та інтерпретації результатів опитувань. На прикладі практико-орієнтованого дослідження шляхів формування чат-етикету серед студентів коледжів було продемонстровано важливість організації констатувального етапу експерименту, розроблення і впровадження методів педагогічного впливу, а також інструментів, які дають змогу зафіксувати зрушення у рівнях сформованості певних якостей молоді. Для здобувачів третього, освітньо-наукового, рівня вищої освіти такі практикуми стають орієнтиром в організації і проведенні власного педагогічного експерименту та демонструють важливість розроблення діагностичного інструментарію для статистичного підтвердження отриманих теоретичних результатів емпіричними методами.

Screenshot 1 b62fc

Screenshot 5 64a78