2-6 червня 2025 року аспіранти кафедри інформатики взяли активну участь у міжнародній науковій конференції MIPRO-2025, що проходить у Хорватії та традиційно об’єднує дослідників у галузі інформаційних технологій, інженерії та освіти. У рамках освітньої секції молоді науковці представили три дослідження, присвячені використанню цифрових технологій в освіті.
Тематика виступів охоплювала як аналітичні огляди, так і практичні розробки. Так, у доповіді «Artificial Intelligence in Mathematics Education: Quantitative Analysis of Publication Activity» (доповідач – аспірант С.Богославський) було здійснено кількісний аналіз наукової активності у сфері застосування штучного інтелекту в математичній освіті, зокрема з використанням бібліометричних інструментів та наукометричних баз даних.
Доповідь «The Influence of Geometry Visual Tasks on Students' Learning Motivation» (доповідач – аспірант В.Беспалий) була присвячена впливу візуальних завдань з геометрії на навчальну мотивацію учнів. У виступі висвітлено результати експериментального дослідження, що продемонструвало зростання інтересу до навчання в умовах візуально орієнтованого контенту.
Доповідь “Partnership Pedagogy and the Pygmalion Effect in the Digital Learning Environment” (доповідач – аспірант Є.Дементьєв) порушила важливу проблему взаємозв’язку між стилем взаємодії викладача і студентів у цифровому середовищі та ефектом очікувань. У дослідженні обґрунтовано доцільність впровадження партнерської педагогіки як чинника розвитку позитивної навчальної динаміки здобувачів освіти, що потенційно активує механізми ефекту Пігмаліона та сприяє підвищенню академічної успішності.
Завершила серію презентацій робота «Design and Implementation of a Curriculum on Digital Health Tools for Future Physical Therapists» (доповідач – аспірант Д.Сурін), яка описувала етапи розроблення інноваційного курсу для майбутніх фахівців з фізичної терапії, спрямованого на формування навичок роботи з цифровими засобами охорони здоров’я.
Участь аспірантів у конференції MIPRO-2025 підтверджує актуальність освітньо-наукової програми за спеціальністю "Професійна освіта. Цифрові технології" та напрямів наукових досліджень науковців кафедри інформатики, що в підсумку сприяє інтеграції вітчизняної освітньої науки у міжнародний академічний простір.