Щороку викладачі фізико-математичного факультету беруть активну участь у престижній міжнародній конференції MIPRO, що об'єднує фахівців із галузей інформаційних технологій, інженерії, освіти та інновацій. Не став винятком і 2025 рік: команда науковців представила результати командних досліджень, які викликали жвавий інтерес у міжнародної наукової спільноти.
У межах секційної програми Computers in Education було представлено дві доповіді.
Доповідь "The Impact of Digital Media on the Development of Students’ Mathematical Literacy: Service-Learning Opportunities (доповідачі - д.пед.н., доц. Інна Шишенко та к.пед.н., доц. Ярослав Чкана)" була присвячена пошуку шляхів підвищення математичної грамотності українських школярів за допомогою цифрових медіа та підходу service-learning.
У доповіді "Mobile Planetarium as a means of popularizing STEM education"
(доповідачі – д.пед.н., проф. Марина Друшляк і к.пед.н., доц. Артем Юрченко) йшлося про досвід використання мобільного планетарію як ефективного інструменту для підвищення зацікавленості молоді у STEM-галузях. Представлені результати дослідження засвідчили, що інтерактивний формат спілкування допомагає подолати стереотипи щодо складності STEM-дисциплін.
Виступ "Applications in a Visual Development Environment” (доповідач – к.пед.н., доц. Неля Дегтярьова) був присвячений ефективним стратегіям викладання алгоритмізації через розробку мобільних додатків. Було представлено модель освітнього процесу, що поєднує візуальні середовища розробки з мобільною платформою Android. Результати дослідження увиразнили позитивний вплив на мотивацію до навчання студентів і формування практико-орієнтованих цифрових навичок.
Доповідь “Transformation of Homework in Mathematics in the Digital Era” (доповідач – д.пед.н., проф. Марина Друшляк) торкалася питань трансформації традиційного домашнього завдання з математики в умовах цифрового освітнього середовища. У виступі було проаналізовано сучасні цифрові інструменти та підходи, які дозволяють забезпечити індивідуалізацію навчання, оперативний зворотний зв'язок і розвиток вищого рівня пізнавальних умінь учнів.
Участь у конференції MIPRO-2025 стала ще одним підтвердженням активної інтеграції науковців нашого факультетув міжнародний освітньо-науковий простір та засвідчила актуальність українських досліджень у сфері цифровізації та STEM-освіти. Презентовані результати стали внеском у дискусію щодо перспектив цифрової трансформації освіти та розбудови цифрової педагогіки.