15 березня 2025 року в Києві відбулась експертна зустріч, присвячена оновленню змісту математичної освіти. Це третя з десяти фахових дискусій для кожної освітньої галузі в межах політики «Освіта для життя» для посилення і реалізації реформи НУШ, організована Міністерством освіти і науки України разом з Малою академією наук України. Серед відібраних з усієї України учасників заходу була доцент кафедри математики, фізики та методик їх навчання Оксана Одінцова.
Модераторкою «Математичного освітнього кола» виступила Катерина Терлецька– доктор фізико-математичних наук, завідувачка лабораторії прикладної математики Національного центру Малої академії наук України, старший науковий співробітник Інституту проблем математичних машин і систем НАН України.
Зі вступним словом виступила Катерина Молодик — координаторка напряму «Зміст освіти» Офісу впровадження НУШ Міністерства освіти і науки України.
Далі візійні експерти під час панельної дискусії поділилися своїм баченням щодо шляхів досягнення мети шкільної математичної галузі. Зокрема думки були висловлені:
- Станіславом Довгим — президент Малої академії наук України;
- Юрієм Чопʼюком — заступником декана із викладацької діяльності факультету компʼютерних наук в Kyiv School of Economics;
- Дмитром Басовим — вчителем та співзасновником школи Базис;
- Олександром Тимохою — директором Інституту математик НАН України;
- Ніною Тарасенковою — доктором педагогічних наук, професором Черкаського національного Університету імені Богдана Хмельницького.
Фінальною частиною заходу була робота у групах, в які об’єдналися учасники. До речі, серед останніх були представники як академічної спільноти (зокрема, Інституту педагогіки НАН України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Українського державного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Київської школи економіки), вчителі провідних ЗЗСО, випускники яких показують гарні результати на математичних змаганнях та під час НМТ.
Групова робота була присвячена темі «Результати навчання: шлях до успіху», оскільки головна мета запущеного проєкту «Освіта для життя» – це зробити навчання більш практичним та зрозумілим, навчити учнів застосовувати знання на практиці, критично мислити та працювати в команді. Тому важливим на цьому шляху є створення «маркерів», які дозволять оцінити прогрес учнів у досягненні відповідних груп результатів. Брейнштормінг виявися вдалим для учасників груп, оскільки в напрацюваннях було враховано досвід, думки різних сторін, а сама група – це дружня компанія однодумців. Результати напрацювань були презентовані іншим учасникам, вони стануть основою для подальшого оновлення змісту математичної освіти.