Українське суспільство є суспільством етнічного, релігійного, культурного різноманіття. У сучасних умовах, коли актуальною є мета створення дійсно єдиної країни, на часі є підготовка вчителя, зокрема вчителя математики, здатного виховувати учнів відповідальними громадянами України, толерантними, здатними до ефективного співробітництва з представниками інших культур.
На фізико-математичному факультеті навчаються представники Республіки Туркменістан. Одним із шляхів реалізації принципів мультикультурної освіти у процесі підготовки майбутніх учителів математики на факультеті є організація та проведення педагогічної практики.
Студенти 441 групи спільно спостерігали та аналізували специфіку роботи на уроках математики в школах України та Туркменістану (грунтуючись на розповіді студентів – громадян Туркменії), виконували порівняльний аналіз змістового наповнення, організації, методичних підходів. Частина практики відбувалася в умовах карантину дистанційно (заняття проводилися як спільно у групах на платформах Moodle та Zoom, так і окремо додатково із підгрупою туркменських студентів у Viber).
18 лютого 2022 року студенти-практиканти були присутні на відкритих уроках алгебри та геометрії, проведених онлайн в 4 (8)-Б класі КУ Сумська гімназія №1 вчителем математики професором Сум ДПУ імені А. С. Макаренка Чашечниковою О.С.
Також в ході педпрактики студенти зустрічались із стейкхолдерами (зокрема, директорами КУ Сумська гімназія №1 Симоненко Л. І. та КУ Cумська класична гімназія Гончаренком В. М.).