На пленарному засіданні Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця» від 4.12.2025 р. було заслухано доповідь докторки Марини Друшляк «Освітній потенціал ChatGPT очима студентів: український вимір використання генеративного штучного інтелекту», яка увиразнювала результати опитування українських здобувачів вищої освіти, що проводиться у межах міжнародного проєкту під керівництвом професора Томажа Арістовніка (Університет Любляни), де порівнюються ставлення студентів різних країн до ШІ, практики його використання та етичні ризики. Отримані М.Друшляк та О.Семеніхіною емпіричні дані після статистичного аналізу засвідчили високу зацікавленість української молоді у використанні генеративних сервісів для навчання і водночас запит на чіткі правила та навчальні модулі з цифрової й інфомедійної грамотності. Результати дослідження планується врахувати під час оновлення змісту освітніх програм кафедри інформатики - «Середня освіта. Інформатика» і «Професійна освіта. Цифрові технології».

