На міжнародній конференції Digital Literacy and Communication Conference (DLCC-2025), що відбулася в Університеті Сілезії (Польща), українські викладачі представили результати спільного дослідження "Dashboards as a Tool for Developing Students’ Analytical Thinking in the Context of E-Learning". У межах міжуніверситетського проєкту, реалізованого у чотирьох закладах вищої освіти України, доктори педагогічних наук Марина Друшляк і Олена Семеніхіна (СумДПУ), Юлія Руденко (СНАУ), Володимир Прошкін (КСУ імені Б.Грінченка) та Ольга Набока (ДЗ ДДПУ) досліджували ефективність застосування dashboard-інструментів у навчанні дисциплін, орієнтованих на аналіз даних. Отримані результати засвідчили позитивний вплив цифрових інструментів не лише на когнітивні результати, а й на розвиток навичок прогнозування, інтерпретації даних та цифрової грамотності — чинників, що безпосередньо пов’язані з підвищенням якості освітніх програм і їх акредитаційною спроможністю.
