17-18 вересня в Луцькому національному технічному університеті відбувся Українській форум якості освіти/UQAF–2025, який організувало Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти у співпраці з ЛНТУ.
У роботі форуму взяли участь представниці фізико-математичного факультету завідувачка кафедри інформатики доцент Неля ДЕГТЯРЬОВА та доцент кафедри математики, фізики та методик їх навчання, начальник Центру забезпечення якості вищої освіти Оксана ОДІНЦОВА.
НАЗЯВО виступило головним драйвером цього масштабного заходу, що об’єднав до 1000 представників із майже 200 українських і міжнародних освітніх установ, серед яких ректори і проректори, а також представники міністерств, місцевої та обласної влади. Університет, в свою чергу, став сучасним майданчиком для обговорень нагальних питань стосовно розбудови якісного освітнього середовища в нашій країні.
Урочисте відкриття форуму супроводжувалося вітальними словами організаторів та партнерів заходу: Голови Верховної Ради України Руслана Стефанчука, заступника Міністра освіти і науки України Миколи Трофименка, Президент ENQA Дугласа Блекстока, директора EQAR Александара Шушняра, Президент CEENQA Весни Додікович-Юркович, Державного секретаря Міністерства внутрішніх справ України Інни Ящук, головного виконавчого директора INQAAHE Фабріса Енара, голови Державної служби якості освіти Руслана Гурака, голови Волинської обласної ради Григорія Недопада, членкині правління ENQA, Директорки Естонського агентства забезпечення якості освіти HAKA Хелі Маттісен.
Після відкриття розпочалася серія тематичних панельних дискусій, воркшопів та презентацій. За два дні форуму було проведено: 3 пленарні дискусії, 7 панельних дискусій, 11 воркшопів, 6 презентацій кращих практик. Тематика обговорень була доволі широкою: від зеленої трансформації та реалізації цілей сталого розвитку до розуміння єдності системи освіти задля майбутнього країни. Спікери детально обговорювали питання розвитку системи забезпечення якості освіти, сучасних підходів до акредитації освітніх програм та інноваційних методів оцінювання результатів навчання. Кожна сесія супроводжувалася живою дискусією та можливістю задавати питання безпосередньо експертам.
Особливу увагу учасників привернули обговорення кращих практик із участю провідних фахівців та представників університетів, де йшлося про практичні кейси впровадження стандартів якості, виклики та досягнення українських закладів вищої освіти.