02 травня студенти спеціальностей Середня освіта (Математика, Інформатика, Фізика)отримали чудову можливість ознайомитися з новою системою оцінювання школярів – оцінюванням за групами результатів.
Магістранти, які вже працюють у школах та впроваджують цю систему в навчальний процес, поділилися своїм досвідом та розкрили ключові аспекти оцінювання: принципи та особливості системи; розподіл груп результатів; поточне оцінювання та відмінності від традиційного підходу тощо.
Марина БІЛОБРОВА (451 група) ознайомила студентів із загальними особливостями оцінювання в НУШ, детально розкрила його застосування у математичній та інформатичній галузі та продемонструвала приклади заповнення паперових та електронних журналів.
Дар’я РЯМІНА (451 група) акцентувала увагу на перевагах системи оцінювання учнів за групами результатів, наголосивши на її ключових аспектах: підвищення об’єктивності оцінювання; орієнтація на компетентності; можливість індивідуалізації навчання; формування відповідальності учнів за власний розвиток.
Жваве обговорення теми засвідчило її актуальність та практичну значущість для майбутніх педагогів.
Сподіваємося, що отримані знання стануть корисними для студентів, які вже працюють у школах, та стануть важливим ресурсом у професійному зростанні майбутніх учителів!