Сьогодні освітня наукова розвідка не завжди має відбуватися у стінах наукової чи освітньої установи, а тому затребуваними стають віртуальні освітні платформи, завдяки яким можна не лише отримати додаткові знання чи вміння з певної галузі, а також познайомитися із закордонними освітніми практиками, методами і формами навчання. Саме тому неформальна освіта аспірантами кафедри інформатики сприймається як інструмент, який сприяє виконанню власного наукового дослідження. Так, Катерина Юрченко, аспірантка першого року навчання (спеціальність 015 Професійна освіта. Цифрові технології), пройшла курс "Emprendiendo en STEM" на освітній платформі Coursera. Її власне наукове дослідження стосується впровадження технологій STEM в освітній процес, а тому цікавим виявився досвід упровадження\використання таких технологій у закордонній практиці. За результатами неформальної освіти та порівняльного аналізу із вітчизняними практиками планується написання наукової статті.